Kurtulan Kuyumculuk 30’uncu yaşını bu koleksiyonla kutluyor

, ,

Uluslararası ödüllü tasarımları ile dikkat çeken, kalite standartları yüksek butik mücevherleri ile markasını dünyada başarıyla temsil eden Kurtulan Kuyumculuk, 30’uncu yılını logosunda kullandığı ‘Kelebek Koleksiyonu’ ile taçlandırıyor. Hong Kong’da büyük beğeni alan koleksiyonun, Mart Fuarı’nda da sergileneceği belirtildi.

1933 yılından bu yana tasarım ve üretim yolculuğuna devam eden Kurtulan Kuyumculuk, 30’uncu yılını kutluyor. Ulusal ve uluslararası tasarım ödülleri alan Kurtulan, bugüne kadar Anadolu ve dünya kültür mirasından esinlenerek butik bir anlayışla geliştirdiği koleksiyonları iç piyasanın yanı sıra 30’u aşkın ülkeye de ihraç ediyor.

24 ayar has altın ve gümüşü özel üretim teknikleriyle mücevhere başarıyla işleyen Kurtulan Kuyumculuk, zengin model ve koleksiyonlarını fuarlar aracılığıyla müşterileriyle buluşturuyor. İstanbul Mart ve Ekim organizasyonları, Las Vegas ve Hong Kong fuarları markanın katılım gösterdiği ve iz bıraktığı yerlerin başında geliyor.

Kurtulan, kelebek motifli logosundan yola çıkarak 30’uncu yılına özel ‘Kelebek Koleksiyonu’nu müşterilerinin beğenisine sundu. 200’e yakın parçadan oluşan Kelebek Koleksiyonu’nda kolye, yüzük ve bileklik modellerine kelebek figürünü başarıyla işledi. Marka, 30’uncu yaşına özel bu koleksiyonunu ilk kez, geçtiğimiz haftalarda düzenlenen Hong Kong Fuarı’nda görücüye çıkardı.

Kurtulan Kuyumculuk Yönetim Kurulu Başkanı İsmet Naci Kurtulan, Hong Kong Fuarı’nda ‘Kelebek Koleksiyonu’una gösterilen ilgiden memnun olduklarını dile getirdi. Kurtulan, “Markamızı 1993 yılında kurduk. Kurulduğumuz yıldan bugüne hep bir ivme ve çıkış içerisindeyiz. Hiç geriye gitmedik. Ekonomik sıkıntılar ve kriz dönemlerinde duraklamalar olduysa bile kaldığımız yerden yolculuğumuza hızla devam ettik. Özgün tasarım ve yenilikçiliğe büyük önem veriyoruz. Firma olarak 30’uncu yılımızı kutluyoruz. 30’uncu yaşımıza özel kelebek motifli logomuzdan yola çıkarak Kelebek Koleksiyonu hazırladık. Özel bir üretim tekniğiyle geliştirdiğimiz yüzük, küpe, kolye ve bileklik modellerinde kelebek figürünü kusursuz bir işçilikle mücevherlerin yüzeylerine işledik. Kelebek Koleksiyonu’nu ilk kez Hong Fuarı’nda sergiledik ve müşterilerimizden çok olumlu dönüşler aldık.” dedi.

Kurtulan, yurt içinde deprem gündemi ve piyasalardaki olumsuz havaya rağmen Mart Fuarı’ndan umutlu olduklarını söylerken,“Pandemi sonrası VicenzaORO’nun ardından Hong Kong da oldukça hareketli geçti. Biz, firma olarak memnun kaldık. Uzun süredir göremediğimiz müşterilerimizle bir araya geldik ve güzel siparişler aldık. Çinliler, bu tip motifli mücevherleri sevdikleri için Kelebek Koleksiyonu oldukça ilgi gördü. Mart Fuarı’na geçtiğimiz kasım ayından başlayarak hazırlanıyoruz. Kelebek Koleksiyonu başta olmak üzere yeni geliştirdiğimiz Renkli Taşlar, Opal Koleksiyonu ve klasik ürün gruplarımızla katılıyoruz. Mart Fuarı, kapalı kutu gibi gözükse de yine de performansıyla katılımcı firmalara sürpriz yapabileceğine inanıyorum.” şeklinde konuştu.

Ayrıca İsmet Naci Kurtulan, marka olarak mücevher tarzları ve yüksek işçilik kalitesiyle rakiplerinden ayrıştıklarını, gelecekte de seri üretimden mümkün olduğunca kaçınarak bu alanda ‘butik’ kalmayı tercih ettiklerini vurguladı.